Relaks

Emocje

Być może chowasz w Swoim wnętrzu jakieś negatywne emocje, które blokują Cię przed osiągnięciem sukcesu. Gro z takich uczuć udało mi usunąć i zamienić w inne, pozytywne. Nie wiem, czy uwierzysz, ale to jest robota na kilka razy po max 5 minut.

stres

Co to jest stres?

Stres można określić jako reakcję organizmu na wszelkie stawiane mu zadania. Takim zadaniem może być zarówno próba zdobycia pracy, jak również przystosowanie się organizmu do funkcjonowania w warunkach zewnętrznych np. w hałasie.

kapiel 1

Nie ma to jak relaksująca, aromatyczna kąpiel po całym dniu ciężkiej pracy. Tak niewiele, a wszystko od razu staje się inne: problemy mniejsze, codzienność przyjemniejsza. Kto by pomyślał, że do wykonania domowego spa wystarczy tylko dodać do kąpieli olejku, cytryny lub mleka? Już dziś zrelaksuj się w pełnej wannie gorącej wody. Przekonaj się sama, i w 15 minut zregeneruj 100% swoich sił! A wszystko za śmiesznie małą cenę...

ćwiczenia

Jeśli chcesz poprawić jakość swojego życia, chcesz być zdrowszy, pogodniejszy, bardziej spokojny i opanowany; gdy pragniesz jak najlepiej wykorzystywać każdy dzień swojego życia, zaczynaj dzień od Powitania Słońca.

egzamin

STRES – JAK GO OPANOWAĆ?

Technika opanowania stresu omówiona w tym artykule polega na wizualizowaniu sobie określonych obrazów wydarzeń, w których obawiasz się wystąpienia bardzo silnego, paraliżującego wręcz stresu. W naszym przypadku – chodzi tutaj oczywiście o egzamin. Ze względów technicznych – technika ta została omówiona w tym tekście w jak najbardziej skrótowym i nadającym się do rozumowego ogarnięcia wymiarze. Pominięte zostały techniczne szczegóły, przy czym tekst został skoncentrowany na efektach i sposobie zastosowania tejże techniki.

chandra

Są takie dni, że czujesz się zdołowana/zdołowany. Nic Ci się nie chce robić. Nie chce Ci się spać, jeść, pić czy porozmawiać z kimkolwiek. Jesteś naładowana/naładowany negatywnie i reagujesz gwałtownie na otaczający Cię świat. Cóż po prostu takie dni się zdarzają. To naturalne. Ale, gdy takich dni w tygodniu jest coraz więcej, warto spróbować z nimi powalczyć! Wytocz więc swoje działa i powiedz chandrze zdecydowane NIE! Oto kilka porad, które powinny Ci pomóc w tej walce:

dynamiczna

Tym, którzy szukają wyciszenia, polecamy medytację. Dzięki niej będziesz potrafił w dowolnym momencie dogłębnie się zrelaksować i uspokoić. Będziesz wiedział, jak osiągnąć spokój, którego tak bardzo Ci brakuje. Zapraszamy do lektury!