6. Kąpiel nawilżająco-wygładzająca

Przed przygotowaniem kąpieli musimy przygotować napar z czarnego bzu, który ma działanie tonizujące. 3 łyżki suszu zalewamy 3 szklankami wrzątku i parzymy pod przykryciem przez 15 minut. Następnie odcedzamy.

Tak przygotowany napar wlewamy do wanny napełnionej ciepłą wodą i dodajemy 2 litry mleka oraz 2 łyżki oliwy z oliwek. Aby woda w wannie pięknie pachniała i tym samym wprawiała nas w dobry nastrój, możemy dodać kilka kropel ulubionego olejku zapachowego.

7. Kąpiel cynamonowo-goździkowa

Do małego garnka wsypujemy łyżeczkę cynamonu, 10 goździków oraz umytą i drobno pokrojoną skórkę pomarańczy. Całość zalewamy litrem wody i gotujemy na małym ogniu przez 20 minut.

Tak przygotowany pachnący odwar wlewamy do wanny napełnionej ciepłą wodą. Kąpiel powinna trwać tylko 15 minut.

8. Relaksująca kąpiel z cytryną

4 cytryny kroimy w plasterki i wrzucamy do wanny napełnionej ciepłą wodą.

Taka kąpiel bardzo ładnie pachnie i wspaniale relaksuje.

9. Kąpiel z mlekiem i miodem

Kąpiel tego typu spowoduje, że skóra stanie się delikatna, miękka i dobrze nawilżona.

Litr mleka podgrzewamy na małym ogniu i dodajemy szklankę miodu. Całość wlewamy do wanny z ciepłą wodą.

10. Relaksująca kąpiel z lawendą

4 łyżki suszu z kwiatów lawendy zalewamy litrem wrzątku i parzymy pod przykryciem przez 15 minut. Następnie napar przecedzamy i wlewamy do wanny z ciepłą wodą. Kąpiel doskonale nadaje się na relaksujący zabieg po ciężkim dniu lub tygodniu. W zdrowym ciele zdrowy duch.

Oceń nasz artykuł:
[Głosów:1    Średnia:5/5]